Nyheder fra Facebook
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag Sundsøre Hallen og Østsalling Idrætsforening er klar til at åbne dørene til årets
🌼 Forårsopvisning 🌼
En dag fyldt med masser af gymnastik 🤸🏼♀️
🌼 Forårsopvisning 🌼
En dag fyldt med masser af gymnastik 🤸🏼♀️
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag Breum Borger- og Familieforening og Sundsøre Hallen siger et stort tak for den flotte opbakning til årets MGP-fest 🥳
KOM TIL ET BRAG AF EN MGP FEST I SUNDSØRE HALLEN d. 18. FEBRUAR
Tilmelding til Cafeteriet eller nr. 30 55 60 09. Senest den 10 februar.
Kl. 18.00 er der lækker børne- familievenlig buffet i Cafeteriet
Pris på spisning er:
2-10 år: 30 kr.
Fra 11 år og op: 60 kr.
Kl. 18.30 åbnes dørene for alle.
Så tag børnene med under armen så vi kan få en brag af en fest
Der er mulighed for køb af slik/sodavand/øl (til de voksne) mm. i Cafeteriet
SUNDSØRE HALLEN OG BREUM BORGER- OG FAMILIEFORENING GIVER GRATIS POPCORN TIL BØRNENE
Tilmelding til Cafeteriet eller nr. 30 55 60 09. Senest den 10 februar.
Kl. 18.00 er der lækker børne- familievenlig buffet i Cafeteriet
Pris på spisning er:
2-10 år: 30 kr.
Fra 11 år og op: 60 kr.
Kl. 18.30 åbnes dørene for alle.
Så tag børnene med under armen så vi kan få en brag af en fest
Der er mulighed for køb af slik/sodavand/øl (til de voksne) mm. i Cafeteriet
SUNDSØRE HALLEN OG BREUM BORGER- OG FAMILIEFORENING GIVER GRATIS POPCORN TIL BØRNENE
🛼 Skate og fællesspisning 🛴
Vi tænder for discolys og musik, sætter mini ramper op og åbner dørene til fællesspisning og Skate/Disco i Sundsøre Hallen.
Fredag d. 27 januar fra kl. 17.00 - 20.00
Der er mulighed for familievenlig Buffet der serveres kl. 18.00
Pris for Buffet:
Voksne fra 12 år 60 kr
Børn 2 - 11 år 30 kr
Børn under 2 år gratis.
Max. Antal pladser til spisning 90
Tilmelding til spisning i cafeteriet eller på telefon 30556009.
Senest fredag den 20 januar.
Medbring eget løbehjul/rulleskøjter eller skateboard. Husk at hjulene skal være rengjort inden indendørs brug.
OBS! Alle børn SKAL være ifølge med en voksen.
Vi tænder for discolys og musik, sætter mini ramper op og åbner dørene til fællesspisning og Skate/Disco i Sundsøre Hallen.
Fredag d. 27 januar fra kl. 17.00 - 20.00
Der er mulighed for familievenlig Buffet der serveres kl. 18.00
Pris for Buffet:
Voksne fra 12 år 60 kr
Børn 2 - 11 år 30 kr
Børn under 2 år gratis.
Max. Antal pladser til spisning 90
Tilmelding til spisning i cafeteriet eller på telefon 30556009.
Senest fredag den 20 januar.
Medbring eget løbehjul/rulleskøjter eller skateboard. Husk at hjulene skal være rengjort inden indendørs brug.
OBS! Alle børn SKAL være ifølge med en voksen.
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag Scandomestic miniovn MIO 34 - som ny.
Rist og 1 bageplade medfølger.
1000kr
Rist og 1 bageplade medfølger.
1000kr
❗️Borgermøde i November❗️
Byens foreninger arbejder på højtryk, for at stable det kommende borgermøde på benene. Sæt kryds i kalenderen tirsdag d. 22 november kl. 18.30, i Kulturcenter Østsalling.
nærmere info følger snarest!
Østsalling Idrætsforening
Breum Borger- og Familieforening Kulturcenter Østsalling Sundsøre Hallen
Byens foreninger arbejder på højtryk, for at stable det kommende borgermøde på benene. Sæt kryds i kalenderen tirsdag d. 22 november kl. 18.30, i Kulturcenter Østsalling.
nærmere info følger snarest!
Østsalling Idrætsforening
Breum Borger- og Familieforening Kulturcenter Østsalling Sundsøre Hallen
❗️❗️❗️Billet salget er godt igang❗️❗️❗️
Vi har solgt godt 200 stk, men da det er et forholdsvist stort arrangement, blir vi også nødt til at sige, at vi har behov for at sælge mindst 200 billetter endnu, for at det blir en succes❗️❗️
Vi håber på stor opbakning til en hyggelig aften😊så skynd jer at få købt billetter, så vi kan fylde hallen op👍
Sidste år var vi 475 deltagere,
det kan vi også blive igen😊😊
Sidste frist for køb af billetter er på
torsdag d. 8.9.22.❗️❗️
Du må gerne “synes godt om opslaget” og
del gerne, så vi kan få spredt budskabet😊
Håber vi ses på fredag👍
Vi har solgt godt 200 stk, men da det er et forholdsvist stort arrangement, blir vi også nødt til at sige, at vi har behov for at sælge mindst 200 billetter endnu, for at det blir en succes❗️❗️
Vi håber på stor opbakning til en hyggelig aften😊så skynd jer at få købt billetter, så vi kan fylde hallen op👍
Sidste år var vi 475 deltagere,
det kan vi også blive igen😊😊
Sidste frist for køb af billetter er på
torsdag d. 8.9.22.❗️❗️
Du må gerne “synes godt om opslaget” og
del gerne, så vi kan få spredt budskabet😊
Håber vi ses på fredag👍
Fællesmøde - struktur og kvalitet på skole- og dagtilbudsområdet.
Godt 80 gæster deltog i mødet. Deltagerne var fra Skive Kommunes Børne- og Familie udvalg, styregruppen, ledere af skoler- og dagtilbud, referencegruppe 1 og 2, Handicaprådet,
Fælleselevrådet og Ungeudvalget.
Referencegrupperne er bredt sammensat, så man sikrer at alle interessenter er repræsenteret. Således er alt lige fra forældrerepræsentanter, elevrådsmedlemmer, skole- og dagtilbudsledere og mange andre repræsenteret i grupperne.
Mødet og hele processen med at drøfte strukturen på skole- og dagtilbudsområdet – blev faciliteret af konsulentfirmaet Muusmann, der også var til stede på aftenen.
De to borgermøder finder sted i henholdsvis Kultur Center Skive og Salling Hallerne, Roslev. De finder sted 23. august klokken 18.00 til 20.00 i Kultur Center Skive, Skyttevej 12-14, 7800 Skive og den 25. august klokken 18.00 til 20.00 i Salling Hallerne, Viumvej 8, 7870 Roslev
Du kan også finde det fulde referat fra møde ...
Godt 80 gæster deltog i mødet. Deltagerne var fra Skive Kommunes Børne- og Familie udvalg, styregruppen, ledere af skoler- og dagtilbud, referencegruppe 1 og 2, Handicaprådet,
Fælleselevrådet og Ungeudvalget.
Referencegrupperne er bredt sammensat, så man sikrer at alle interessenter er repræsenteret. Således er alt lige fra forældrerepræsentanter, elevrådsmedlemmer, skole- og dagtilbudsledere og mange andre repræsenteret i grupperne.
Mødet og hele processen med at drøfte strukturen på skole- og dagtilbudsområdet – blev faciliteret af konsulentfirmaet Muusmann, der også var til stede på aftenen.
De to borgermøder finder sted i henholdsvis Kultur Center Skive og Salling Hallerne, Roslev. De finder sted 23. august klokken 18.00 til 20.00 i Kultur Center Skive, Skyttevej 12-14, 7800 Skive og den 25. august klokken 18.00 til 20.00 i Salling Hallerne, Viumvej 8, 7870 Roslev
Du kan også finde det fulde referat fra møde ...
❗️SØGES❗️
Nyt medlem til Sundsøre Hallens bestyrelse.
Sundsøre Hallen søger nyt medlem til bestyrelsen. Har du økonomisk sans og har du mod på at varetage funktionen som kasserer? eller brænder du for at arbejde med drift og udvikling af Sundsøre Hallen, så vi fremadrettet har et spændene og attraktivt hal-liv i byen, så er DIG vi mangler.
Du kan kontakte formand Daniel Kirkegaard Miltersen på telefon 5121 5181, for at hører nærmere.
Der vil være indtrædelse i bestyrelsen snarest.
Nyt medlem til Sundsøre Hallens bestyrelse.
Sundsøre Hallen søger nyt medlem til bestyrelsen. Har du økonomisk sans og har du mod på at varetage funktionen som kasserer? eller brænder du for at arbejde med drift og udvikling af Sundsøre Hallen, så vi fremadrettet har et spændene og attraktivt hal-liv i byen, så er DIG vi mangler.
Du kan kontakte formand Daniel Kirkegaard Miltersen på telefon 5121 5181, for at hører nærmere.
Der vil være indtrædelse i bestyrelsen snarest.
Opråb - hjælp - opråb - hjælp - opråb - hjælp
Forældremøde i Sundsøre hallen
Forældre og andre interesserede inviteres til forældremøde i håndboldafdelingen.
Mødet foregår i Sundsøre hallen mandag den 15.8.22 kl. 17.00 - 18:00
Vi mangler desperat trænere til vores håndboldhold. Så kom og lad os i fællesskab finde en løsning, så der fortsat kan være håndbold for store og små i lokalområdet.
Træning er 1-2 gange i ugen.
Har du spørgsmål eller er du interesseret i at være træner, kan du også henvende dig til Lis på tlf.: 21316013
Med venlig hilsen
Håndboldudvalget
Forældremøde i Sundsøre hallen
Forældre og andre interesserede inviteres til forældremøde i håndboldafdelingen.
Mødet foregår i Sundsøre hallen mandag den 15.8.22 kl. 17.00 - 18:00
Vi mangler desperat trænere til vores håndboldhold. Så kom og lad os i fællesskab finde en løsning, så der fortsat kan være håndbold for store og små i lokalområdet.
Træning er 1-2 gange i ugen.
Har du spørgsmål eller er du interesseret i at være træner, kan du også henvende dig til Lis på tlf.: 21316013
Med venlig hilsen
Håndboldudvalget
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag Vi vil give glemmekassen til nogle flygtninge men er der godt nok ikke nogen der savner disse sko eller cykelhjelmen? Hvis det er dit kan det afhentes i morgen onsdag d.11.5 i cafeteriet mellem klm15 og 18.
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag Slik udsalg da det går på dato i juli måned:
200g blandet slikpose 12kr
10 blandede stænger 20kr
Sælges i morgen onsdag d.11.5 i cafeteriet mellem kl.15 og 18 efter først til mølle pricippet.
200g blandet slikpose 12kr
10 blandede stænger 20kr
Sælges i morgen onsdag d.11.5 i cafeteriet mellem kl.15 og 18 efter først til mølle pricippet.
Ingen byfest uden frivillige 🤗 så derfor søger vi en masse frivillige til årets byfest i Breum i uge 23.
Skriv en besked til Charlotte Kirkegaard på 28745800 eller på Messenger hvis du har lyst til at hjælpe 💪👍
Vi mangler hjælp til tombolaen, pølsevogn, cykelløb, bilorinteringsløb, opstilling af diverse ting + meget andet 😉 Ingen byfest uden frivillige 🤗
Så derfor søger vi en masse frivillige til årets byfest i Breum i uge 23.
Vi håber på at du/I har lyst til det 💪💪💪 Og hvis man kunne tænke sig at stå i baren lørdag aften, så kontakt Morten Kirkegaard på telefon 28181608👍👍
Skriv en besked til Charlotte Kirkegaard på 28745800 eller på Messenger hvis du har lyst til at hjælpe 💪👍
Vi mangler hjælp til tombolaen, pølsevogn, cykelløb, bilorinteringsløb, opstilling af diverse ting + meget andet 😉 Ingen byfest uden frivillige 🤗
Så derfor søger vi en masse frivillige til årets byfest i Breum i uge 23.
Vi håber på at du/I har lyst til det 💪💪💪 Og hvis man kunne tænke sig at stå i baren lørdag aften, så kontakt Morten Kirkegaard på telefon 28181608👍👍
🍽 FÆLLESSPISNING 🍽
Onsdag d. 27 april kl. 17.30
Kom til aftensmad og hyggeligt samvær med andre fra byen. Sundsøre Hallen og Breum Borger Og Landboforening laver lækkert familievenligt aftensmad. Det eneste du skal sørge for er service til eget brug.
Drikkevare købes i cafeteriaet.
Pris: 55 kr pr. voksen
Børn til og med 12 år: GRATIS
Billetter kan købes i Sundsøre Hallens cafeteria frem til d. 13 april. 🌼
Onsdag d. 27 april kl. 17.30
Kom til aftensmad og hyggeligt samvær med andre fra byen. Sundsøre Hallen og Breum Borger Og Landboforening laver lækkert familievenligt aftensmad. Det eneste du skal sørge for er service til eget brug.
Drikkevare købes i cafeteriaet.
Pris: 55 kr pr. voksen
Børn til og med 12 år: GRATIS
Billetter kan købes i Sundsøre Hallens cafeteria frem til d. 13 april. 🌼
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag 🌼 Så er hallen klargjort til forårsopvisning i morgen 🌼
Der er som altid mulighed for at købe mad og drikke i cafeteriet. Vi har i år lavet en ekstra bod med tilhørende siddepladser, hvor der er mulighed for at købe kaffe/kage slushice mm.
Og vi har opsat en ekstra slikbod inde i Hallen.
Vi glæder os til en dag med en masse glade gæster og gymnaster- og en masse godt gymnastik. 🤸🏼♀️
Der er som altid mulighed for at købe mad og drikke i cafeteriet. Vi har i år lavet en ekstra bod med tilhørende siddepladser, hvor der er mulighed for at købe kaffe/kage slushice mm.
Og vi har opsat en ekstra slikbod inde i Hallen.
Vi glæder os til en dag med en masse glade gæster og gymnaster- og en masse godt gymnastik. 🤸🏼♀️
Breum by Der blev igår afholdt generalforsamling i Sundsøre Hallen. En stor tak til alle de fremmødte der viste interesse for arrangement.
En særlig tak til @Henrik Madsen for tiden i bestyrelsen og et stort velkommen til @Jeppe Romby Schuster Larsen som indtræder i bestyrelsen - Vi ser frem til at arbejde sammen, om de visioner vi har for byen og hallen.
Bestyrelsesposterne er fordelt og kan findes på Breumby.dk.
En særlig tak til @Henrik Madsen for tiden i bestyrelsen og et stort velkommen til @Jeppe Romby Schuster Larsen som indtræder i bestyrelsen - Vi ser frem til at arbejde sammen, om de visioner vi har for byen og hallen.
Bestyrelsesposterne er fordelt og kan findes på Breumby.dk.
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag Vi har i aften haft fællesspisning før aftenens hjemmekampen 💪⚽️ God stemning og dejligt selskab 😀
Sundsøre hallen er åben igen som normal for aktiviteter.🥅🏸🤸♀️🤾♀️🤾♂️
Præmier fra julekalenderen kan hentes Mandag og onsdag aften.🎖🏆
Vil ikke love at Cafeteriet er åben de andre dage, men vi gør vores bedste for at vi kan holde åbnet.
I forhold til Covid-19 så skal man bære mundbind ind til man er på banen.
I cafeteriet skal man bære mundbind ind til man sidder ned, her skal man også vise coronapas.
Præmier fra julekalenderen kan hentes Mandag og onsdag aften.🎖🏆
Vil ikke love at Cafeteriet er åben de andre dage, men vi gør vores bedste for at vi kan holde åbnet.
I forhold til Covid-19 så skal man bære mundbind ind til man er på banen.
I cafeteriet skal man bære mundbind ind til man sidder ned, her skal man også vise coronapas.
Grundet corona-restriktioner/anbefalinger er sportsaktiviteterne i hallen desværre lukket ned til og med d. 4. Januar 2022. Hallen vil dog være åben mandag d. 20. december fra kl. 18.30 - 20.30, så dem der har gevinster på deres Julekalender kan afhente dem der (HUSK coronapas og mundbind 😷) . Der vil ligeledes efter Nytår igen blive mulighed for afhentning af gevinster. Nærmere info herom følger senere. Glædelig jul og Godt Nytår 🎅🎄🎊
🚫Corona-information🚫
Da hallens cafeteria går under “spise- og serveringssteder” vil der, fra i morgen
fredag d. 10 december, blive indført krav om at du bære mundbind når du er i Cafeteriet. Du må tage dit mundbind af, når du sidder ned i cafeteriet, eller når du færdes på Hallens øvrige arealer.
Der er fortsat krav om, at du skal kunne fremvise gyldigt Coronapas, når du spiser i cafeteriet og ved arrangementer/håndboldtstævner.
Vi håber endnu engang på jeres opbakning, så vi sammen kan sikre, at vi kan fortsætte aktivitet i Hallen 🙏
Da hallens cafeteria går under “spise- og serveringssteder” vil der, fra i morgen
fredag d. 10 december, blive indført krav om at du bære mundbind når du er i Cafeteriet. Du må tage dit mundbind af, når du sidder ned i cafeteriet, eller når du færdes på Hallens øvrige arealer.
Der er fortsat krav om, at du skal kunne fremvise gyldigt Coronapas, når du spiser i cafeteriet og ved arrangementer/håndboldtstævner.
Vi håber endnu engang på jeres opbakning, så vi sammen kan sikre, at vi kan fortsætte aktivitet i Hallen 🙏
Vi søger en person som kan varetage alsidige opgaver, bl.a.:
• Små reparationer / vedligeholdelse
• Rengøring
• Administrative opgaver i forbindelse med udlejning af kulturcentret.
Vi forventer at du er positiv og imødekommende og har flair for at have kontakt med mange mennesker.
Arbejdstiden er delt med anden pedel, hvorfor man har vagt cirka 26 uger pr. år samt ved behov.
Ansøgningsfrist: Senest den 20.december 2021
Er du interesseret...
Så kontakt Ole på telefon 2364 5088
• Små reparationer / vedligeholdelse
• Rengøring
• Administrative opgaver i forbindelse med udlejning af kulturcentret.
Vi forventer at du er positiv og imødekommende og har flair for at have kontakt med mange mennesker.
Arbejdstiden er delt med anden pedel, hvorfor man har vagt cirka 26 uger pr. år samt ved behov.
Ansøgningsfrist: Senest den 20.december 2021
Er du interesseret...
Så kontakt Ole på telefon 2364 5088
🚫INFO OM CORONAPAS 🚫
Grundet det øget smittetryk, vil der fra mandag d. 29 november blive indført krav om at alle brugere/tilskuere over 14 år skal kunne fremvise gyldigt coronapas.
Kravet gælder ved arrangementer/håndboldtstævne og ved gæster i cafeteriet.
Vi håber meget på jeres opbakning og forståelse, så vi sammen kan sikre, at vi ikke skal gennem endnu en nedlukning🤞
Grundet det øget smittetryk, vil der fra mandag d. 29 november blive indført krav om at alle brugere/tilskuere over 14 år skal kunne fremvise gyldigt coronapas.
Kravet gælder ved arrangementer/håndboldtstævne og ved gæster i cafeteriet.
Vi håber meget på jeres opbakning og forståelse, så vi sammen kan sikre, at vi ikke skal gennem endnu en nedlukning🤞
Den selvejende institution Sundsøre Hallen søger halinspektør til drift af hallen & cafeteria, snarest muligt, eller senest pr. 25/10 - 2021.
Vi er en selvejende institution med 1 hal, mødelo- kale, fritidsordningslokale og cafeteria som bruges dagligt af lokale borger, foreninger samt skolen.
Vi søger en aktiv, fleksibel og udadvendt person, der kan samarbejde med Sundsøre Hallens forskel- lige brugere, idrætsforening, klubber mm.
Jobbet:
*At være halinspektør i Sundsøre Hallen er en alsidig og spændende opgave.
*Med reference til hallens bestyrelse vil du have ansvar for hallens daglige drift, herunder madlavning og klargøring af hallen til diverse arrangementer, daglig ledelse af Sundsøre hallens øvrige personale.
Småreparationer i forbindelse med vedligehold af hallen inde samt ude, og rengørings opgaver.
*Du vil være ansvarlig for administration og udlejning af hallens lokaler.
*Du vil være ansvarlig for at drive og udvikle hallen & cafeteriaet, samt deltage i den daglige ...
Vi er en selvejende institution med 1 hal, mødelo- kale, fritidsordningslokale og cafeteria som bruges dagligt af lokale borger, foreninger samt skolen.
Vi søger en aktiv, fleksibel og udadvendt person, der kan samarbejde med Sundsøre Hallens forskel- lige brugere, idrætsforening, klubber mm.
Jobbet:
*At være halinspektør i Sundsøre Hallen er en alsidig og spændende opgave.
*Med reference til hallens bestyrelse vil du have ansvar for hallens daglige drift, herunder madlavning og klargøring af hallen til diverse arrangementer, daglig ledelse af Sundsøre hallens øvrige personale.
Småreparationer i forbindelse med vedligehold af hallen inde samt ude, og rengørings opgaver.
*Du vil være ansvarlig for administration og udlejning af hallens lokaler.
*Du vil være ansvarlig for at drive og udvikle hallen & cafeteriaet, samt deltage i den daglige ...
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag Sikke en fest !!!!!!
Så mange glade mennesker samlet på 1 sted 😁😁
Tak til DagliBrugsen og Bo for at lægge arrangementet i hallen - og tak til brugsens bestyrelse og andre, som bare fik det hele til at klappe 🤗
De værste ølsjatter er vasket væk - og lørdag står den på rengøring af hallen, så vi er klar til “håndboldfolket” søndag - ses vi der også ? 🤾♀️🤾🏻♂️
Så mange glade mennesker samlet på 1 sted 😁😁
Tak til DagliBrugsen og Bo for at lægge arrangementet i hallen - og tak til brugsens bestyrelse og andre, som bare fik det hele til at klappe 🤗
De værste ølsjatter er vasket væk - og lørdag står den på rengøring af hallen, så vi er klar til “håndboldfolket” søndag - ses vi der også ? 🤾♀️🤾🏻♂️
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag Så er der dækket op, og hallen er klar til det helt store ryk-ind til grillfest 🤗🤗
Så står vi her igen.
Birgitte har valgt at opsige sin stilling, som halinspektør i Sundsøre hallen.
Ind til at vi kan finde den rette til at drive Hallen, søger vi hjælp fra frivillige hænder til:
-Betjening i cafeteriet, Mandag, Tirsdag, Onsdag og Torsdag:
Fra 15:00 til 22:00 (Du skal være over 18 år).
-Hjælp til klargøring og afholdelse af arrangementer.
-Hjælp til vask af halgulv.
- Tirsdage aftner fra kl: 20:30
- Efter weekendstævner
-Hjælp til rengøring af omklædningsrum i hverdage inden kl. 08.00 eller fra kl. 14.30 - 15.30
-Lettere forfaldende opgaver
Der vil være en oplæring/instruktion til de personer som vil give en hjælpende hånd.
Hvis man ønsker at hjælpe Sundsøre Hallen i denne situation, skal i kontakte Lise på telefon nummer 51939629.
Birgitte har valgt at opsige sin stilling, som halinspektør i Sundsøre hallen.
Ind til at vi kan finde den rette til at drive Hallen, søger vi hjælp fra frivillige hænder til:
-Betjening i cafeteriet, Mandag, Tirsdag, Onsdag og Torsdag:
Fra 15:00 til 22:00 (Du skal være over 18 år).
-Hjælp til klargøring og afholdelse af arrangementer.
-Hjælp til vask af halgulv.
- Tirsdage aftner fra kl: 20:30
- Efter weekendstævner
-Hjælp til rengøring af omklædningsrum i hverdage inden kl. 08.00 eller fra kl. 14.30 - 15.30
-Lettere forfaldende opgaver
Der vil være en oplæring/instruktion til de personer som vil give en hjælpende hånd.
Hvis man ønsker at hjælpe Sundsøre Hallen i denne situation, skal i kontakte Lise på telefon nummer 51939629.
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag Så er vi ved at være i mål med omklædningen for hjemmeholdene ! Malet og nu også med nye “sæder” på bænkene, som iøvrigt er kommet op at hænge på væggen - lige bortset fra de to “ekstra” midt i rummene 😁
Så er vi klar til hjemmestævne 🤾🏻♂️🤾♀️
Så er vi klar til hjemmestævne 🤾🏻♂️🤾♀️
UGENS MENÜ UGE 39 🥗🥘🥮🍛
Så prøver vi at få gang i ugens menü !!
Pga den forsinkede “køkkenopstart”, som bl.a. skyldes vandskaden samme sted, har vi både
almindelig hjemmelavet OKSEKØDSLASAGNE og lækker KRYDRET KYLLINGELASAGNE klar i fryseren.
En portion med ugens salat koster 45kr -
og vi vil meget gerne have jeres forudbestilling senest kl 14:00 samme dag på
SMS 30556009 - med angivelse af antal, variant og tidspunkt 🤗
Serveres mellem kl 17:30 og kl 20:00
Gælder ugens første 4 dage, man-tors.
Vi håber at se jer !
Så prøver vi at få gang i ugens menü !!
Pga den forsinkede “køkkenopstart”, som bl.a. skyldes vandskaden samme sted, har vi både
almindelig hjemmelavet OKSEKØDSLASAGNE og lækker KRYDRET KYLLINGELASAGNE klar i fryseren.
En portion med ugens salat koster 45kr -
og vi vil meget gerne have jeres forudbestilling senest kl 14:00 samme dag på
SMS 30556009 - med angivelse af antal, variant og tidspunkt 🤗
Serveres mellem kl 17:30 og kl 20:00
Gælder ugens første 4 dage, man-tors.
Vi håber at se jer !
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag Så er vores stjerner med lokal baggrund kommet op på hallens Wall of Fame ! Peters trøje er i restordre - den er efter sigende på vej 😉😉
Stor tak til Majbritt, Kasper og Morten for de fine spilletrøjer - vi er stolte over at kunne prale med, at I alle har spillet i Østsalling IF 🤾🤾🏻♂️
Stor tak til Majbritt, Kasper og Morten for de fine spilletrøjer - vi er stolte over at kunne prale med, at I alle har spillet i Østsalling IF 🤾🤾🏻♂️
Så starter vi billetsalget til den årlige
❌❌❌ fællesspisning/grillaften ❌❌❌
👍👍👍I Sundsørehallen i Breum👍👍👍
Støt lokalt, bak op, det gør vi,
og køb spisebilletter til vores Grill aften😊
Vi gentager succesen og håber alle
500 billetter bliver solgt,
så hallen blir fyldt op👍
Se programmet her, i Salling avis, i butikken
og det kommer også i din postkasse i løbet af weekenden😊
Del gerne opslaget,
så vi får spredt budskabet👍
Håber vi ses😊
Hilsen
DagliBrugsen i Breum👍
❌❌❌ fællesspisning/grillaften ❌❌❌
👍👍👍I Sundsørehallen i Breum👍👍👍
Støt lokalt, bak op, det gør vi,
og køb spisebilletter til vores Grill aften😊
Vi gentager succesen og håber alle
500 billetter bliver solgt,
så hallen blir fyldt op👍
Se programmet her, i Salling avis, i butikken
og det kommer også i din postkasse i løbet af weekenden😊
Del gerne opslaget,
så vi får spredt budskabet👍
Håber vi ses😊
Hilsen
DagliBrugsen i Breum👍
Susanne passer telefonen her de første dage i uge 38, og da hun er på arbejde på skolen indtil kl 16, er det ikke sikkert, hun kan besvare opkald eller beskeder ila dagen. Så hav tålmodighed, hvis dit opkald eller sms ikke lige besvares med det samme!
Jeg er retur torsdag igen efter en kort ✈️ til 🌞 ! 😁
Mange hilsner fra Birgitte
Jeg er retur torsdag igen efter en kort ✈️ til 🌞 ! 😁
Mange hilsner fra Birgitte
Halløj derude !
Lige en update vedr hallen 🙃
Vores vandskade-situation er forbedret - så om ca 2 uger forventer vi at være 100% kørende igen 👏
Jeg selv gennemgik en standardoperation af ren forebyggende karakter fredag formiddag i Viborg. Desværre måtte jeg re-opereres natten til søndag, så jeg er ikke 100% kørende😒🤒
Dette betyder, at jeg vil være i hallen denne uge i det omfang, kroppen tillader det - bookede arrangementer i mødelokalet klares selvfølgelig !
Cafeteriet vil også være åbent, men måske ikke så længe om aftenen….
Til info: Tirsdag i næste uge - d. 21/9 - er cafeteriet lukket.
I har jo nok set, at vi har været så utroligt heldige at få Susanne Kirkegaard tilknyttet nogle timer hver uge - hun er rimeligt optaget de kommende uger, men herefter vil I også se hende noget mere i hallen 💪💪👍👍
Mange hilsner
Birgitte
Lige en update vedr hallen 🙃
Vores vandskade-situation er forbedret - så om ca 2 uger forventer vi at være 100% kørende igen 👏
Jeg selv gennemgik en standardoperation af ren forebyggende karakter fredag formiddag i Viborg. Desværre måtte jeg re-opereres natten til søndag, så jeg er ikke 100% kørende😒🤒
Dette betyder, at jeg vil være i hallen denne uge i det omfang, kroppen tillader det - bookede arrangementer i mødelokalet klares selvfølgelig !
Cafeteriet vil også være åbent, men måske ikke så længe om aftenen….
Til info: Tirsdag i næste uge - d. 21/9 - er cafeteriet lukket.
I har jo nok set, at vi har været så utroligt heldige at få Susanne Kirkegaard tilknyttet nogle timer hver uge - hun er rimeligt optaget de kommende uger, men herefter vil I også se hende noget mere i hallen 💪💪👍👍
Mange hilsner
Birgitte
Ugens menü udsat !
Jeg havde varslet, at vi fra den kommende uge ville tilbyde varm mad i hallens cafeteria igen.
Det må desværre udsættes nogen tid, da vi har haft vandskade 😔 - og venter på, at køkkenet bliver brugbart igen. Forhåbentlig ila 1 til 2 uger 😀. 12 cbm uønsket vand er altså meget vand 😱
Opdatering følger snarest !!
Kioskdelen i cafeteriet har selvfølgelig åbent som normalt ….
Jeg havde varslet, at vi fra den kommende uge ville tilbyde varm mad i hallens cafeteria igen.
Det må desværre udsættes nogen tid, da vi har haft vandskade 😔 - og venter på, at køkkenet bliver brugbart igen. Forhåbentlig ila 1 til 2 uger 😀. 12 cbm uønsket vand er altså meget vand 😱
Opdatering følger snarest !!
Kioskdelen i cafeteriet har selvfølgelig åbent som normalt ….
Mulige Seniorboliger i Breum?
Torsdag den 26. august var der inviteret til informationsmøde i Sundsøre Hallen i Breum. Oplægget var om der var interesse/mulighed for at etablere seniorboliger i Breum?
Man må sige at interessen fra borgernes side var overvældende, da deltager antallet var på 58 borgere, hvor arrangørerne havde håbet og troet på ca. 30, så det må siges at være en succes lyder det begejstret fra arrangørerne.
Aftenen startede med at Rudi Madsen der er formand for et bofællesskab på Fyn, indledte med at fortælle om de mange former for bofællesskaber der findes rundt omkring i landet, han gav et indblik i hvad et evt. bofællesskab kan og hvad det giver.
Der er jo alt lige fra typer af bofællesskaber hvor man bare gerne vil bo i et område med ligesindede, til områder med bofællesskaber hvor man har mange ting man gerne vil gøre i fællesskab, og ikke mindst alle former for bofællesskaber giver også en vis form for tryghed, fortalte Rudi Madsen + meget mere.
Efter pausen ...
Torsdag den 26. august var der inviteret til informationsmøde i Sundsøre Hallen i Breum. Oplægget var om der var interesse/mulighed for at etablere seniorboliger i Breum?
Man må sige at interessen fra borgernes side var overvældende, da deltager antallet var på 58 borgere, hvor arrangørerne havde håbet og troet på ca. 30, så det må siges at være en succes lyder det begejstret fra arrangørerne.
Aftenen startede med at Rudi Madsen der er formand for et bofællesskab på Fyn, indledte med at fortælle om de mange former for bofællesskaber der findes rundt omkring i landet, han gav et indblik i hvad et evt. bofællesskab kan og hvad det giver.
Der er jo alt lige fra typer af bofællesskaber hvor man bare gerne vil bo i et område med ligesindede, til områder med bofællesskaber hvor man har mange ting man gerne vil gøre i fællesskab, og ikke mindst alle former for bofællesskaber giver også en vis form for tryghed, fortalte Rudi Madsen + meget mere.
Efter pausen ...
Så er det lige op over…..
Hallens cafeteria åbner op for fuld udblæsning igen i uge 36😁😁
I den kommende uge er der nogle hold, der begynder med håndbold, og det vil være muligt at købe sodavand og slik, men ugens menü og øvrige lune retter bliver altså først tilbudt fra uge 36, når der er lidt flere i gang i hallen!
MEN - så håber vi også at se jer og også at modtage jeres madbestillinger 🥗🥘🥓
Hallens cafeteria åbner op for fuld udblæsning igen i uge 36😁😁
I den kommende uge er der nogle hold, der begynder med håndbold, og det vil være muligt at købe sodavand og slik, men ugens menü og øvrige lune retter bliver altså først tilbudt fra uge 36, når der er lidt flere i gang i hallen!
MEN - så håber vi også at se jer og også at modtage jeres madbestillinger 🥗🥘🥓
Flaget har været synligt i flagstangen både fredag og lørdag.
Fredag begravelseskaffe med mange deltagere, som gennem årene har været særdeles skattede brugere af hallen ❤️- og lørdag guldbryllups-morgenkaffe.
Så der har været travlt !
Stort tillykke til Niels og Margrete Kristoffersen - som vi var rigtig glade for at få lov at være med til at fejre 🇩🇰
Dejligt, at I og jeres søde piger valgte at holde arrangementet hos os 👏
Fredag begravelseskaffe med mange deltagere, som gennem årene har været særdeles skattede brugere af hallen ❤️- og lørdag guldbryllups-morgenkaffe.
Så der har været travlt !
Stort tillykke til Niels og Margrete Kristoffersen - som vi var rigtig glade for at få lov at være med til at fejre 🇩🇰
Dejligt, at I og jeres søde piger valgte at holde arrangementet hos os 👏
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag Maskinerne kører på højtryk, og det bliver SÅ flot ! Slibestøvet samles i sække monteret på maskinen, så vi undgår en masse støv på gulvet (og ud over det hele 😱), og sækkene ryger direkte ud i containeren 👍💪
Herefter står den på oliering, lakering og opstregning 👏😁
Herefter står den på oliering, lakering og opstregning 👏😁
Vi starter udendørs bueskydning op i august.
Der er intet kontingent denne sommer da dette er en test.
Der vil sat bane op bag ved hallen hver onsdag fra Kl. 15.00
Vis det regner bliver skydningen flyttet til torsdag eller fredag.
Alle er velkommen til at komme og prøve.
Med venlig hilsen ØIF
Ved spørgsmål kontakt
Paw Gram-Hanssen 2757 6691
Phillip Berner 27284791
Der er intet kontingent denne sommer da dette er en test.
Der vil sat bane op bag ved hallen hver onsdag fra Kl. 15.00
Vis det regner bliver skydningen flyttet til torsdag eller fredag.
Alle er velkommen til at komme og prøve.
Med venlig hilsen ØIF
Ved spørgsmål kontakt
Paw Gram-Hanssen 2757 6691
Phillip Berner 27284791
Nu er sommeren over os - og jeg tillader mig at holde lidt ferie 🌞🌞og overgiver hallen til håndværkerne.
Det betyder, at jeg ikke er at træffe i hallen igen før slut uge 32 (med lidt “indhop” ind imellem) men jeg har telefonen på mig, hvis der er et eller andet, som ikke kan vente indtil da 😎.
Jeg træffes helst onsdage i min sommerferie, men er der noget, som haster, så giv et kald uanset !
Tak til bestyrelsen, Karsten Færk, Ivan Thomsen, Hanne Brogaard, Sebastian Kirkegaard Miltersen og Svend Eriks Gardiner for hjælp og “sponsorat” i forbindelse med vores arbejdsweekend 💪
Skulle nogen føle for lugearbejde, så er der nok at gå igang med foran og bag hallen 🥀🌵
Der er grøde i skidtet 😱😂
Rigtig god sommer - vi ses !🤾🏆🧘🏻♂️🎾⚽️🏸
Birgitte
Det betyder, at jeg ikke er at træffe i hallen igen før slut uge 32 (med lidt “indhop” ind imellem) men jeg har telefonen på mig, hvis der er et eller andet, som ikke kan vente indtil da 😎.
Jeg træffes helst onsdage i min sommerferie, men er der noget, som haster, så giv et kald uanset !
Tak til bestyrelsen, Karsten Færk, Ivan Thomsen, Hanne Brogaard, Sebastian Kirkegaard Miltersen og Svend Eriks Gardiner for hjælp og “sponsorat” i forbindelse med vores arbejdsweekend 💪
Skulle nogen føle for lugearbejde, så er der nok at gå igang med foran og bag hallen 🥀🌵
Der er grøde i skidtet 😱😂
Rigtig god sommer - vi ses !🤾🏆🧘🏻♂️🎾⚽️🏸
Birgitte
Vís meira
😀 UHMMM flødekarameller 😀 to søde piger ❤️ kom lige forbi Hallen på deres sidste skoledag, TAK siger jeg 😘
😀 UHMMM flødekarameller 😀 to søde piger ❤️ kom lige forbi Hallen på deres sidste skoledag, TAK siger jeg 😘
Det kører bare 😁
Det kører bare 😁
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag
Sundsøre Hallen og Østsalling Idrætsforening er klar til at åbne dørene til årets
🌼 Forårsopvisning 🌼
En dag fyldt med masser af gymnastik 🤸🏼♀️
🌼 Forårsopvisning 🌼
En dag fyldt med masser af gymnastik 🤸🏼♀️
De unge kan rydde op efter sig, men der er forskel på ung og gammel 🙃
ORDINÆR GENERALFORSAMLING I SUNDSØRE HALLEN
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag
Breum Borger- og Familieforening og Sundsøre Hallen siger et stort tak for den flotte opbakning til årets MGP-fest 🥳
🥳 Så er det i morgen vi åbner dørene
til årets MGP-FEST 🥳
🎊Dørene åbner for alle fra kl. 18.30🎊
Det kræver ingen tilmelding at deltage i festen.
Der er mulighed for at købe slik/sodavand mm. i cafeteriet.
til årets MGP-FEST 🥳
🎊Dørene åbner for alle fra kl. 18.30🎊
Det kræver ingen tilmelding at deltage i festen.
Der er mulighed for at købe slik/sodavand mm. i cafeteriet.
Hey alle I unge smukke mennesker, SE lige her 😀 Her kan søges tilskud for unge mellem 15 -27 år til forskellige arrangementer, events og lignende 👍 Kom og hent en folder i Hallens åbningstid 😀🙃
Rejsekort fundet i Hallen mandag d 6 Feb. Hvem mon mangler ???😊
HUSK TILDMELDING TIL MGP-FEST 🥳
ORDINÆR GENERALFORSAMLING I SUNDSØRE HALLEN DEN 2. MARTS
KOM TIL ET BRAG AF EN MGP FEST I SUNDSØRE HALLEN d. 18. FEBRUAR
Tilmelding til Cafeteriet eller nr. 30 55 60 09. Senest den 10 februar.
Kl. 18.00 er der lækker børne- familievenlig buffet i Cafeteriet
Pris på spisning er:
2-10 år: 30 kr.
Fra 11 år og op: 60 kr.
Kl. 18.30 åbnes dørene for alle.
Så tag børnene med under armen så vi kan få en brag af en fest
Der er mulighed for køb af slik/sodavand/øl (til de voksne) mm. i Cafeteriet
SUNDSØRE HALLEN OG BREUM BORGER- OG FAMILIEFORENING GIVER GRATIS POPCORN TIL BØRNENE
Tilmelding til Cafeteriet eller nr. 30 55 60 09. Senest den 10 februar.
Kl. 18.00 er der lækker børne- familievenlig buffet i Cafeteriet
Pris på spisning er:
2-10 år: 30 kr.
Fra 11 år og op: 60 kr.
Kl. 18.30 åbnes dørene for alle.
Så tag børnene med under armen så vi kan få en brag af en fest
Der er mulighed for køb af slik/sodavand/øl (til de voksne) mm. i Cafeteriet
SUNDSØRE HALLEN OG BREUM BORGER- OG FAMILIEFORENING GIVER GRATIS POPCORN TIL BØRNENE
HUSk sidste tilmelding er på fredag 🛼🤩
Så kom der gang i senior håndbold i Sundsøre hallen igen. Heldigvis vandt vores (unge) seniorer stort 😀
(billedet er taget af Benne Storgaard).
(billedet er taget af Benne Storgaard).
Hvem har glemt sine ørestikkere i Sundsøre Hallen lørdag d 7 januar ?
Så er der atter håndbold kampe i Sundsøre Hallen.
I morgen lørdag d. 7. januar spiller
kl. 12.00 U 17 Drenge
kl. 13.00 U 13 Piger
kl. 13.45 U 17 Piger
kl. 14.45 Herre serie 3
Kom og hep på vores lokale hold 💪💪
I morgen lørdag d. 7. januar spiller
kl. 12.00 U 17 Drenge
kl. 13.00 U 13 Piger
kl. 13.45 U 17 Piger
kl. 14.45 Herre serie 3
Kom og hep på vores lokale hold 💪💪
🛼 Skate og fællesspisning 🛴
Vi tænder for discolys og musik, sætter mini ramper op og åbner dørene til fællesspisning og Skate/Disco i Sundsøre Hallen.
Fredag d. 27 januar fra kl. 17.00 - 20.00
Der er mulighed for familievenlig Buffet der serveres kl. 18.00
Pris for Buffet:
Voksne fra 12 år 60 kr
Børn 2 - 11 år 30 kr
Børn under 2 år gratis.
Max. Antal pladser til spisning 90
Tilmelding til spisning i cafeteriet eller på telefon 30556009.
Senest fredag den 20 januar.
Medbring eget løbehjul/rulleskøjter eller skateboard. Husk at hjulene skal være rengjort inden indendørs brug.
OBS! Alle børn SKAL være ifølge med en voksen.
Vi tænder for discolys og musik, sætter mini ramper op og åbner dørene til fællesspisning og Skate/Disco i Sundsøre Hallen.
Fredag d. 27 januar fra kl. 17.00 - 20.00
Der er mulighed for familievenlig Buffet der serveres kl. 18.00
Pris for Buffet:
Voksne fra 12 år 60 kr
Børn 2 - 11 år 30 kr
Børn under 2 år gratis.
Max. Antal pladser til spisning 90
Tilmelding til spisning i cafeteriet eller på telefon 30556009.
Senest fredag den 20 januar.
Medbring eget løbehjul/rulleskøjter eller skateboard. Husk at hjulene skal være rengjort inden indendørs brug.
OBS! Alle børn SKAL være ifølge med en voksen.
Glædelig jul samt godt nytår
Ses i 2023 ønskes i alle af Sundsøre Hallen.
Ses i 2023 ønskes i alle af Sundsøre Hallen.
Husk BORGERMØDET i aften kl. 18.30
I kulturcenter Østsalling.
Kom bl.a og hør om Fjernvarme, Seniorboliger, Dagli’ Brugsen Breum, og de initiativer byens foreninger arbejder på.
Kom og vær med til at sætte dit præg på Breum By og omegn.
I kulturcenter Østsalling.
Kom bl.a og hør om Fjernvarme, Seniorboliger, Dagli’ Brugsen Breum, og de initiativer byens foreninger arbejder på.
Kom og vær med til at sætte dit præg på Breum By og omegn.
🍴FÆLLESSPISNING 🍴
Nem aftensmad på fredag i hyggeligt selskab?
Tag dine børn, nabo og venner med til fællesspisning i Sundsøre Hallen
fredag d. 25. November.
Pris 60 kr pr. Person
Sidste frist for tilmelding er mandag d. 21 november.
Nem aftensmad på fredag i hyggeligt selskab?
Tag dine børn, nabo og venner med til fællesspisning i Sundsøre Hallen
fredag d. 25. November.
Pris 60 kr pr. Person
Sidste frist for tilmelding er mandag d. 21 november.
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag
Scandomestic miniovn MIO 34 - som ny.
Rist og 1 bageplade medfølger.
1000kr
Rist og 1 bageplade medfølger.
1000kr
Hvem mon har tabt sit armbånd i Hallen ? Kæden er sprunget, sikkert derfor den er tabt 😪
Hvem mon der har glemt disse kæder i Hallen ? Vhkate
❗️Borgermøde i November❗️
Byens foreninger arbejder på højtryk, for at stable det kommende borgermøde på benene. Sæt kryds i kalenderen tirsdag d. 22 november kl. 18.30, i Kulturcenter Østsalling.
nærmere info følger snarest!
Østsalling Idrætsforening
Breum Borger- og Familieforening Kulturcenter Østsalling Sundsøre Hallen
Byens foreninger arbejder på højtryk, for at stable det kommende borgermøde på benene. Sæt kryds i kalenderen tirsdag d. 22 november kl. 18.30, i Kulturcenter Østsalling.
nærmere info følger snarest!
Østsalling Idrætsforening
Breum Borger- og Familieforening Kulturcenter Østsalling Sundsøre Hallen
Møde med byens foreninger om hvordan vi kan udvikle byen 🥳
Vi planlægger borgermøde i den nærmeste fremtid! Hold øje med opslagstavlen for nærmere info.
Østsalling Idrætsforening Sundsøre Hallen Kulturcenter Østsalling
Vi planlægger borgermøde i den nærmeste fremtid! Hold øje med opslagstavlen for nærmere info.
Østsalling Idrætsforening Sundsøre Hallen Kulturcenter Østsalling
Er der ikke nogen der mangler denne stol ?Den har stået i Hallen siden Brugsen”s Grillfest d 9 sept.
Gæst i Hallen 😮
❗️❗️❗️Billet salget er godt igang❗️❗️❗️
Vi har solgt godt 200 stk, men da det er et forholdsvist stort arrangement, blir vi også nødt til at sige, at vi har behov for at sælge mindst 200 billetter endnu, for at det blir en succes❗️❗️
Vi håber på stor opbakning til en hyggelig aften😊så skynd jer at få købt billetter, så vi kan fylde hallen op👍
Sidste år var vi 475 deltagere,
det kan vi også blive igen😊😊
Sidste frist for køb af billetter er på
torsdag d. 8.9.22.❗️❗️
Du må gerne “synes godt om opslaget” og
del gerne, så vi kan få spredt budskabet😊
Håber vi ses på fredag👍
Vi har solgt godt 200 stk, men da det er et forholdsvist stort arrangement, blir vi også nødt til at sige, at vi har behov for at sælge mindst 200 billetter endnu, for at det blir en succes❗️❗️
Vi håber på stor opbakning til en hyggelig aften😊så skynd jer at få købt billetter, så vi kan fylde hallen op👍
Sidste år var vi 475 deltagere,
det kan vi også blive igen😊😊
Sidste frist for køb af billetter er på
torsdag d. 8.9.22.❗️❗️
Du må gerne “synes godt om opslaget” og
del gerne, så vi kan få spredt budskabet😊
Håber vi ses på fredag👍
Fællesmøde - struktur og kvalitet på skole- og dagtilbudsområdet.
Godt 80 gæster deltog i mødet. Deltagerne var fra Skive Kommunes Børne- og Familie udvalg, styregruppen, ledere af skoler- og dagtilbud, referencegruppe 1 og 2, Handicaprådet,
Fælleselevrådet og Ungeudvalget.
Referencegrupperne er bredt sammensat, så man sikrer at alle interessenter er repræsenteret. Således er alt lige fra forældrerepræsentanter, elevrådsmedlemmer, skole- og dagtilbudsledere og mange andre repræsenteret i grupperne.
Mødet og hele processen med at drøfte strukturen på skole- og dagtilbudsområdet – blev faciliteret af konsulentfirmaet Muusmann, der også var til stede på aftenen.
De to borgermøder finder sted i henholdsvis Kultur Center Skive og Salling Hallerne, Roslev. De finder sted 23. august klokken 18.00 til 20.00 i Kultur Center Skive, Skyttevej 12-14, 7800 Skive og den 25. august klokken 18.00 til 20.00 i Salling Hallerne, Viumvej 8, 7870 Roslev
Du kan også finde det fulde referat fra mødet i KCS på skive.dk/strukturproces og du kan også læse referater fra tidligere møder i referencegrupperne.
Fællesmødet onsdag og næste uges borgermøder er en del af den fase i processen, der i procesplanen kaldes ”Involverende processer (1)”. I næste fase ”Scenarieopbygning” (2) kommer der blandt andet mere konkrete forslag og scenarier frem, der så skal drøftes i Børne- og Familieudvalget.
Politikere blev klogere efter fællesmøde: Masser af idéer og input til skole- og dagtilbudsstruktur (www.skive.dk)
Godt 80 gæster deltog i mødet. Deltagerne var fra Skive Kommunes Børne- og Familie udvalg, styregruppen, ledere af skoler- og dagtilbud, referencegruppe 1 og 2, Handicaprådet,
Fælleselevrådet og Ungeudvalget.
Referencegrupperne er bredt sammensat, så man sikrer at alle interessenter er repræsenteret. Således er alt lige fra forældrerepræsentanter, elevrådsmedlemmer, skole- og dagtilbudsledere og mange andre repræsenteret i grupperne.
Mødet og hele processen med at drøfte strukturen på skole- og dagtilbudsområdet – blev faciliteret af konsulentfirmaet Muusmann, der også var til stede på aftenen.
De to borgermøder finder sted i henholdsvis Kultur Center Skive og Salling Hallerne, Roslev. De finder sted 23. august klokken 18.00 til 20.00 i Kultur Center Skive, Skyttevej 12-14, 7800 Skive og den 25. august klokken 18.00 til 20.00 i Salling Hallerne, Viumvej 8, 7870 Roslev
Du kan også finde det fulde referat fra mødet i KCS på skive.dk/strukturproces og du kan også læse referater fra tidligere møder i referencegrupperne.
Fællesmødet onsdag og næste uges borgermøder er en del af den fase i processen, der i procesplanen kaldes ”Involverende processer (1)”. I næste fase ”Scenarieopbygning” (2) kommer der blandt andet mere konkrete forslag og scenarier frem, der så skal drøftes i Børne- og Familieudvalget.
Politikere blev klogere efter fællesmøde: Masser af idéer og input til skole- og dagtilbudsstruktur (www.skive.dk)
❗️SØGES❗️
Nyt medlem til Sundsøre Hallens bestyrelse.
Sundsøre Hallen søger nyt medlem til bestyrelsen. Har du økonomisk sans og har du mod på at varetage funktionen som kasserer? eller brænder du for at arbejde med drift og udvikling af Sundsøre Hallen, så vi fremadrettet har et spændene og attraktivt hal-liv i byen, så er DIG vi mangler.
Du kan kontakte formand Daniel Kirkegaard Miltersen på telefon 5121 5181, for at hører nærmere.
Der vil være indtrædelse i bestyrelsen snarest.
Nyt medlem til Sundsøre Hallens bestyrelse.
Sundsøre Hallen søger nyt medlem til bestyrelsen. Har du økonomisk sans og har du mod på at varetage funktionen som kasserer? eller brænder du for at arbejde med drift og udvikling af Sundsøre Hallen, så vi fremadrettet har et spændene og attraktivt hal-liv i byen, så er DIG vi mangler.
Du kan kontakte formand Daniel Kirkegaard Miltersen på telefon 5121 5181, for at hører nærmere.
Der vil være indtrædelse i bestyrelsen snarest.
Opråb - hjælp - opråb - hjælp - opråb - hjælp
Forældremøde i Sundsøre hallen
Forældre og andre interesserede inviteres til forældremøde i håndboldafdelingen.
Mødet foregår i Sundsøre hallen mandag den 15.8.22 kl. 17.00 - 18:00
Vi mangler desperat trænere til vores håndboldhold. Så kom og lad os i fællesskab finde en løsning, så der fortsat kan være håndbold for store og små i lokalområdet.
Træning er 1-2 gange i ugen.
Har du spørgsmål eller er du interesseret i at være træner, kan du også henvende dig til Lis på tlf.: 21316013
Med venlig hilsen
Håndboldudvalget
Forældremøde i Sundsøre hallen
Forældre og andre interesserede inviteres til forældremøde i håndboldafdelingen.
Mødet foregår i Sundsøre hallen mandag den 15.8.22 kl. 17.00 - 18:00
Vi mangler desperat trænere til vores håndboldhold. Så kom og lad os i fællesskab finde en løsning, så der fortsat kan være håndbold for store og små i lokalområdet.
Træning er 1-2 gange i ugen.
Har du spørgsmål eller er du interesseret i at være træner, kan du også henvende dig til Lis på tlf.: 21316013
Med venlig hilsen
Håndboldudvalget
Vi sælger også sodavand og red Bull til 10kr pr stk. I dag
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag
Vi vil give glemmekassen til nogle flygtninge men er der godt nok ikke nogen der savner disse sko eller cykelhjelmen? Hvis det er dit kan det afhentes i morgen onsdag d.11.5 i cafeteriet mellem klm15 og 18.
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag
Slik udsalg da det går på dato i juli måned:
200g blandet slikpose 12kr
10 blandede stænger 20kr
Sælges i morgen onsdag d.11.5 i cafeteriet mellem kl.15 og 18 efter først til mølle pricippet.
200g blandet slikpose 12kr
10 blandede stænger 20kr
Sælges i morgen onsdag d.11.5 i cafeteriet mellem kl.15 og 18 efter først til mølle pricippet.
Ingen byfest uden frivillige 🤗 så derfor søger vi en masse frivillige til årets byfest i Breum i uge 23.
Skriv en besked til Charlotte Kirkegaard på 28745800 eller på Messenger hvis du har lyst til at hjælpe 💪👍
Vi mangler hjælp til tombolaen, pølsevogn, cykelløb, bilorinteringsløb, opstilling af diverse ting + meget andet 😉 Ingen byfest uden frivillige 🤗
Så derfor søger vi en masse frivillige til årets byfest i Breum i uge 23.
Vi håber på at du/I har lyst til det 💪💪💪 Og hvis man kunne tænke sig at stå i baren lørdag aften, så kontakt Morten Kirkegaard på telefon 28181608👍👍
Skriv en besked til Charlotte Kirkegaard på 28745800 eller på Messenger hvis du har lyst til at hjælpe 💪👍
Vi mangler hjælp til tombolaen, pølsevogn, cykelløb, bilorinteringsløb, opstilling af diverse ting + meget andet 😉 Ingen byfest uden frivillige 🤗
Så derfor søger vi en masse frivillige til årets byfest i Breum i uge 23.
Vi håber på at du/I har lyst til det 💪💪💪 Og hvis man kunne tænke sig at stå i baren lørdag aften, så kontakt Morten Kirkegaard på telefon 28181608👍👍
Dejlig aften med fællesspisning i hallen 😊
Fotograf: Benne Storgaard
Fotograf: Benne Storgaard
(fotograf: Benne Storgaard)
Vinderholdet 😀(fotograf: Benne Storgaard)
🍽 FÆLLESSPISNING 🍽
Onsdag d. 27 april kl. 17.30
Kom til aftensmad og hyggeligt samvær med andre fra byen. Sundsøre Hallen og Breum Borger Og Landboforening laver lækkert familievenligt aftensmad. Det eneste du skal sørge for er service til eget brug.
Drikkevare købes i cafeteriaet.
Pris: 55 kr pr. voksen
Børn til og med 12 år: GRATIS
Billetter kan købes i Sundsøre Hallens cafeteria frem til d. 13 april. 🌼
Onsdag d. 27 april kl. 17.30
Kom til aftensmad og hyggeligt samvær med andre fra byen. Sundsøre Hallen og Breum Borger Og Landboforening laver lækkert familievenligt aftensmad. Det eneste du skal sørge for er service til eget brug.
Drikkevare købes i cafeteriaet.
Pris: 55 kr pr. voksen
Børn til og med 12 år: GRATIS
Billetter kan købes i Sundsøre Hallens cafeteria frem til d. 13 april. 🌼
Denne fine lille hjertering er fundet i Hallen i dag. Tror måske det er e’n pige fra SFO “en der mangler den.
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag
🌼 Så er hallen klargjort til forårsopvisning i morgen 🌼
Der er som altid mulighed for at købe mad og drikke i cafeteriet. Vi har i år lavet en ekstra bod med tilhørende siddepladser, hvor der er mulighed for at købe kaffe/kage slushice mm.
Og vi har opsat en ekstra slikbod inde i Hallen.
Vi glæder os til en dag med en masse glade gæster og gymnaster- og en masse godt gymnastik. 🤸🏼♀️
Der er som altid mulighed for at købe mad og drikke i cafeteriet. Vi har i år lavet en ekstra bod med tilhørende siddepladser, hvor der er mulighed for at købe kaffe/kage slushice mm.
Og vi har opsat en ekstra slikbod inde i Hallen.
Vi glæder os til en dag med en masse glade gæster og gymnaster- og en masse godt gymnastik. 🤸🏼♀️
Breum by
Der blev igår afholdt generalforsamling i Sundsøre Hallen. En stor tak til alle de fremmødte der viste interesse for arrangement.
En særlig tak til @Henrik Madsen for tiden i bestyrelsen og et stort velkommen til @Jeppe Romby Schuster Larsen som indtræder i bestyrelsen - Vi ser frem til at arbejde sammen, om de visioner vi har for byen og hallen.
Bestyrelsesposterne er fordelt og kan findes på Breumby.dk.
En særlig tak til @Henrik Madsen for tiden i bestyrelsen og et stort velkommen til @Jeppe Romby Schuster Larsen som indtræder i bestyrelsen - Vi ser frem til at arbejde sammen, om de visioner vi har for byen og hallen.
Bestyrelsesposterne er fordelt og kan findes på Breumby.dk.
🌼 FORÅRSOPVISNING 🌼
Så er programmet ude til årets gymnastikopvisning her i Sundsøre Hallen
Lørdag d. 26 marts.
Vi i Sundsøre Hallen glæder os til at se jer alle, gæster som gymnaster 🤸🏼♀️
Så er programmet ude til årets gymnastikopvisning her i Sundsøre Hallen
Lørdag d. 26 marts.
Vi i Sundsøre Hallen glæder os til at se jer alle, gæster som gymnaster 🤸🏼♀️
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag
Vi har i aften haft fællesspisning før aftenens hjemmekampen 💪⚽️ God stemning og dejligt selskab 😀
Kom i hallen på søndag og hep på 5 af vores lokale håndboldhold 💪
Sundsøre hallen er åben igen som normal for aktiviteter.🥅🏸🤸♀️🤾♀️🤾♂️
Præmier fra julekalenderen kan hentes Mandag og onsdag aften.🎖🏆
Vil ikke love at Cafeteriet er åben de andre dage, men vi gør vores bedste for at vi kan holde åbnet.
I forhold til Covid-19 så skal man bære mundbind ind til man er på banen.
I cafeteriet skal man bære mundbind ind til man sidder ned, her skal man også vise coronapas.
Præmier fra julekalenderen kan hentes Mandag og onsdag aften.🎖🏆
Vil ikke love at Cafeteriet er åben de andre dage, men vi gør vores bedste for at vi kan holde åbnet.
I forhold til Covid-19 så skal man bære mundbind ind til man er på banen.
I cafeteriet skal man bære mundbind ind til man sidder ned, her skal man også vise coronapas.
"Januar nyheder i Sundsøre Hallen"
Så er det lykkedes os at ansætte en ny halinspektør, som er en lokal kvinde, Kate Harbo. Som starter d. 1. februar.
Vi glæder os og velkommen til 😉
Med venlig hilsen
Bestyrelsen i Sundsøre Hallen
Så er det lykkedes os at ansætte en ny halinspektør, som er en lokal kvinde, Kate Harbo. Som starter d. 1. februar.
Vi glæder os og velkommen til 😉
Med venlig hilsen
Bestyrelsen i Sundsøre Hallen
Vigtig nyt fra Sundsøre Hallen❗️
Af personlige årsager har Ivan valgt at trække sig som halinspektør.
Vi ser frem til at åbne Hallen igen i starten af det nye år.
🎆De bedste nytårs ønsker fra bestyrelsen 🎆
Af personlige årsager har Ivan valgt at trække sig som halinspektør.
Vi ser frem til at åbne Hallen igen i starten af det nye år.
🎆De bedste nytårs ønsker fra bestyrelsen 🎆
Grundet corona-restriktioner/anbefalinger er sportsaktiviteterne i hallen desværre lukket ned til og med d. 4. Januar 2022. Hallen vil dog være åben mandag d. 20. december fra kl. 18.30 - 20.30, så dem der har gevinster på deres Julekalender kan afhente dem der (HUSK coronapas og mundbind 😷) . Der vil ligeledes efter Nytår igen blive mulighed for afhentning af gevinster. Nærmere info herom følger senere. Glædelig jul og Godt Nytår 🎅🎄🎊
🚫Corona-information🚫
Da hallens cafeteria går under “spise- og serveringssteder” vil der, fra i morgen
fredag d. 10 december, blive indført krav om at du bære mundbind når du er i Cafeteriet. Du må tage dit mundbind af, når du sidder ned i cafeteriet, eller når du færdes på Hallens øvrige arealer.
Der er fortsat krav om, at du skal kunne fremvise gyldigt Coronapas, når du spiser i cafeteriet og ved arrangementer/håndboldtstævner.
Vi håber endnu engang på jeres opbakning, så vi sammen kan sikre, at vi kan fortsætte aktivitet i Hallen 🙏
Da hallens cafeteria går under “spise- og serveringssteder” vil der, fra i morgen
fredag d. 10 december, blive indført krav om at du bære mundbind når du er i Cafeteriet. Du må tage dit mundbind af, når du sidder ned i cafeteriet, eller når du færdes på Hallens øvrige arealer.
Der er fortsat krav om, at du skal kunne fremvise gyldigt Coronapas, når du spiser i cafeteriet og ved arrangementer/håndboldtstævner.
Vi håber endnu engang på jeres opbakning, så vi sammen kan sikre, at vi kan fortsætte aktivitet i Hallen 🙏
Vi søger en person som kan varetage alsidige opgaver, bl.a.:
• Små reparationer / vedligeholdelse
• Rengøring
• Administrative opgaver i forbindelse med udlejning af kulturcentret.
Vi forventer at du er positiv og imødekommende og har flair for at have kontakt med mange mennesker.
Arbejdstiden er delt med anden pedel, hvorfor man har vagt cirka 26 uger pr. år samt ved behov.
Ansøgningsfrist: Senest den 20.december 2021
Er du interesseret...
Så kontakt Ole på telefon 2364 5088
• Små reparationer / vedligeholdelse
• Rengøring
• Administrative opgaver i forbindelse med udlejning af kulturcentret.
Vi forventer at du er positiv og imødekommende og har flair for at have kontakt med mange mennesker.
Arbejdstiden er delt med anden pedel, hvorfor man har vagt cirka 26 uger pr. år samt ved behov.
Ansøgningsfrist: Senest den 20.december 2021
Er du interesseret...
Så kontakt Ole på telefon 2364 5088
🚫INFO OM CORONAPAS 🚫
Grundet det øget smittetryk, vil der fra mandag d. 29 november blive indført krav om at alle brugere/tilskuere over 14 år skal kunne fremvise gyldigt coronapas.
Kravet gælder ved arrangementer/håndboldtstævne og ved gæster i cafeteriet.
Vi håber meget på jeres opbakning og forståelse, så vi sammen kan sikre, at vi ikke skal gennem endnu en nedlukning🤞
Grundet det øget smittetryk, vil der fra mandag d. 29 november blive indført krav om at alle brugere/tilskuere over 14 år skal kunne fremvise gyldigt coronapas.
Kravet gælder ved arrangementer/håndboldtstævne og ved gæster i cafeteriet.
Vi håber meget på jeres opbakning og forståelse, så vi sammen kan sikre, at vi ikke skal gennem endnu en nedlukning🤞
1.kamp er kl.11.20 da U11D kampen er aflyst. Husk coronapasset når du skal købe forfriskninger i cafeteriet 👍
Cafeteriet holder lukket i morgen indtil kl.19 så kommer Sara og kan sælge til jer💪
Så er det endelig lykkedes os at ansætte en ny halinspektør, som det ses er det en lokal mand: Ivan Thomsen som starter d. 1.december.
Dato for reception kommer senere.
Vi glæder os og velkommen til 😉👍
Dato for reception kommer senere.
Vi glæder os og velkommen til 😉👍
BBLF har gjort klar til halloween uhygge i hallen og heksemutter har åbent i cafeteriet, hvor der sælges slik og drikkevarer.
Den selvejende institution Sundsøre Hallen søger halinspektør til drift af hallen & cafeteria, snarest muligt, eller senest pr. 25/10 - 2021.
Vi er en selvejende institution med 1 hal, mødelo- kale, fritidsordningslokale og cafeteria som bruges dagligt af lokale borger, foreninger samt skolen.
Vi søger en aktiv, fleksibel og udadvendt person, der kan samarbejde med Sundsøre Hallens forskel- lige brugere, idrætsforening, klubber mm.
Jobbet:
*At være halinspektør i Sundsøre Hallen er en alsidig og spændende opgave.
*Med reference til hallens bestyrelse vil du have ansvar for hallens daglige drift, herunder madlavning og klargøring af hallen til diverse arrangementer, daglig ledelse af Sundsøre hallens øvrige personale.
Småreparationer i forbindelse med vedligehold af hallen inde samt ude, og rengørings opgaver.
*Du vil være ansvarlig for administration og udlejning af hallens lokaler.
*Du vil være ansvarlig for at drive og udvikle hallen & cafeteriaet, samt deltage i den daglige drift. Du skal være iderig og nytænkende og det kan eventuelt gøres gennem fond søgning.
Dine kompetencer:
*Du trives med ansvar og lederevner herunder overblik og gennemslagskraft.
*Du er fleksibel og trives med at arbejde både aften og weekend.
*Du har kendskab til og måske erfaring med fritids- og foreningsliv.
*Du er rummelig og omgås mennesker på en positiv, åben og venlig facon.
*Du har indsigt i drift og vedligehold af bygninger, du behøver ikke have håndværkserfaring, men hænderne skal være skruet ordentligt på.
*Du har IT-erfaring på brugerniveau.
Du tilbydes:
Et spændende og alsidigt job, hvor du selv styrer dagligdagen. Et job med stor grad af ansvar og selvstændighed. Et job i en velfungerende hal, som er en selvejende institution, hvor du refererer til en engageret bestyrelse i et udkantsområde med aktive foreninger og skole.
Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring.
Oplysninger vedr. arbejdsbeskrivelse kan fås ved henvendelse til Sundsøre hallens formand, Henrik Madsen tlf. 50357007, bedst mellem klokken 16 & klokken 19, på hverdage.
Ansøgning sendes til FormandHM@Gmail.com
Sidste frist den mandag 25/10 – 2021, samtaler af- holdes løbende.
Vi er en selvejende institution med 1 hal, mødelo- kale, fritidsordningslokale og cafeteria som bruges dagligt af lokale borger, foreninger samt skolen.
Vi søger en aktiv, fleksibel og udadvendt person, der kan samarbejde med Sundsøre Hallens forskel- lige brugere, idrætsforening, klubber mm.
Jobbet:
*At være halinspektør i Sundsøre Hallen er en alsidig og spændende opgave.
*Med reference til hallens bestyrelse vil du have ansvar for hallens daglige drift, herunder madlavning og klargøring af hallen til diverse arrangementer, daglig ledelse af Sundsøre hallens øvrige personale.
Småreparationer i forbindelse med vedligehold af hallen inde samt ude, og rengørings opgaver.
*Du vil være ansvarlig for administration og udlejning af hallens lokaler.
*Du vil være ansvarlig for at drive og udvikle hallen & cafeteriaet, samt deltage i den daglige drift. Du skal være iderig og nytænkende og det kan eventuelt gøres gennem fond søgning.
Dine kompetencer:
*Du trives med ansvar og lederevner herunder overblik og gennemslagskraft.
*Du er fleksibel og trives med at arbejde både aften og weekend.
*Du har kendskab til og måske erfaring med fritids- og foreningsliv.
*Du er rummelig og omgås mennesker på en positiv, åben og venlig facon.
*Du har indsigt i drift og vedligehold af bygninger, du behøver ikke have håndværkserfaring, men hænderne skal være skruet ordentligt på.
*Du har IT-erfaring på brugerniveau.
Du tilbydes:
Et spændende og alsidigt job, hvor du selv styrer dagligdagen. Et job med stor grad af ansvar og selvstændighed. Et job i en velfungerende hal, som er en selvejende institution, hvor du refererer til en engageret bestyrelse i et udkantsområde med aktive foreninger og skole.
Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring.
Oplysninger vedr. arbejdsbeskrivelse kan fås ved henvendelse til Sundsøre hallens formand, Henrik Madsen tlf. 50357007, bedst mellem klokken 16 & klokken 19, på hverdage.
Ansøgning sendes til FormandHM@Gmail.com
Sidste frist den mandag 25/10 – 2021, samtaler af- holdes løbende.
Ugens menu er en genganger !!
Oksekødslasagne eller krydret kyllingelasagne med salat: 45kr
Bestilling senest på dagen kl 14 - man, tirs, ons- og torsdag.
Idag er vi forsinkede med opslaget, så inden 15:00 i dag, mandag 🥗🥮
Oksekødslasagne eller krydret kyllingelasagne med salat: 45kr
Bestilling senest på dagen kl 14 - man, tirs, ons- og torsdag.
Idag er vi forsinkede med opslaget, så inden 15:00 i dag, mandag 🥗🥮
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag
Sikke en fest !!!!!!
Så mange glade mennesker samlet på 1 sted 😁😁
Tak til DagliBrugsen og Bo for at lægge arrangementet i hallen - og tak til brugsens bestyrelse og andre, som bare fik det hele til at klappe 🤗
De værste ølsjatter er vasket væk - og lørdag står den på rengøring af hallen, så vi er klar til “håndboldfolket” søndag - ses vi der også ? 🤾♀️🤾🏻♂️
Så mange glade mennesker samlet på 1 sted 😁😁
Tak til DagliBrugsen og Bo for at lægge arrangementet i hallen - og tak til brugsens bestyrelse og andre, som bare fik det hele til at klappe 🤗
De værste ølsjatter er vasket væk - og lørdag står den på rengøring af hallen, så vi er klar til “håndboldfolket” søndag - ses vi der også ? 🤾♀️🤾🏻♂️
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag
Så er der dækket op, og hallen er klar til det helt store ryk-ind til grillfest 🤗🤗
Så står vi her igen.
Birgitte har valgt at opsige sin stilling, som halinspektør i Sundsøre hallen.
Ind til at vi kan finde den rette til at drive Hallen, søger vi hjælp fra frivillige hænder til:
-Betjening i cafeteriet, Mandag, Tirsdag, Onsdag og Torsdag:
Fra 15:00 til 22:00 (Du skal være over 18 år).
-Hjælp til klargøring og afholdelse af arrangementer.
-Hjælp til vask af halgulv.
- Tirsdage aftner fra kl: 20:30
- Efter weekendstævner
-Hjælp til rengøring af omklædningsrum i hverdage inden kl. 08.00 eller fra kl. 14.30 - 15.30
-Lettere forfaldende opgaver
Der vil være en oplæring/instruktion til de personer som vil give en hjælpende hånd.
Hvis man ønsker at hjælpe Sundsøre Hallen i denne situation, skal i kontakte Lise på telefon nummer 51939629.
Birgitte har valgt at opsige sin stilling, som halinspektør i Sundsøre hallen.
Ind til at vi kan finde den rette til at drive Hallen, søger vi hjælp fra frivillige hænder til:
-Betjening i cafeteriet, Mandag, Tirsdag, Onsdag og Torsdag:
Fra 15:00 til 22:00 (Du skal være over 18 år).
-Hjælp til klargøring og afholdelse af arrangementer.
-Hjælp til vask af halgulv.
- Tirsdage aftner fra kl: 20:30
- Efter weekendstævner
-Hjælp til rengøring af omklædningsrum i hverdage inden kl. 08.00 eller fra kl. 14.30 - 15.30
-Lettere forfaldende opgaver
Der vil være en oplæring/instruktion til de personer som vil give en hjælpende hånd.
Hvis man ønsker at hjælpe Sundsøre Hallen i denne situation, skal i kontakte Lise på telefon nummer 51939629.
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag
Så er vi ved at være i mål med omklædningen for hjemmeholdene ! Malet og nu også med nye “sæder” på bænkene, som iøvrigt er kommet op at hænge på væggen - lige bortset fra de to “ekstra” midt i rummene 😁
Så er vi klar til hjemmestævne 🤾🏻♂️🤾♀️
Så er vi klar til hjemmestævne 🤾🏻♂️🤾♀️
Kampprogram 3/10
Bemærk - en enkelt kamp d 7/10 også !! 🤾🏻♂️🤾🤾♀️
Bemærk - en enkelt kamp d 7/10 også !! 🤾🏻♂️🤾🤾♀️
UGENS MENÜ UGE 39 🥗🥘🥮🍛
Så prøver vi at få gang i ugens menü !!
Pga den forsinkede “køkkenopstart”, som bl.a. skyldes vandskaden samme sted, har vi både
almindelig hjemmelavet OKSEKØDSLASAGNE og lækker KRYDRET KYLLINGELASAGNE klar i fryseren.
En portion med ugens salat koster 45kr -
og vi vil meget gerne have jeres forudbestilling senest kl 14:00 samme dag på
SMS 30556009 - med angivelse af antal, variant og tidspunkt 🤗
Serveres mellem kl 17:30 og kl 20:00
Gælder ugens første 4 dage, man-tors.
Vi håber at se jer !
Så prøver vi at få gang i ugens menü !!
Pga den forsinkede “køkkenopstart”, som bl.a. skyldes vandskaden samme sted, har vi både
almindelig hjemmelavet OKSEKØDSLASAGNE og lækker KRYDRET KYLLINGELASAGNE klar i fryseren.
En portion med ugens salat koster 45kr -
og vi vil meget gerne have jeres forudbestilling senest kl 14:00 samme dag på
SMS 30556009 - med angivelse af antal, variant og tidspunkt 🤗
Serveres mellem kl 17:30 og kl 20:00
Gælder ugens første 4 dage, man-tors.
Vi håber at se jer !
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag
Så er vores stjerner med lokal baggrund kommet op på hallens Wall of Fame ! Peters trøje er i restordre - den er efter sigende på vej 😉😉
Stor tak til Majbritt, Kasper og Morten for de fine spilletrøjer - vi er stolte over at kunne prale med, at I alle har spillet i Østsalling IF 🤾🤾🏻♂️
Stor tak til Majbritt, Kasper og Morten for de fine spilletrøjer - vi er stolte over at kunne prale med, at I alle har spillet i Østsalling IF 🤾🤾🏻♂️
Så starter vi billetsalget til den årlige
❌❌❌ fællesspisning/grillaften ❌❌❌
👍👍👍I Sundsørehallen i Breum👍👍👍
Støt lokalt, bak op, det gør vi,
og køb spisebilletter til vores Grill aften😊
Vi gentager succesen og håber alle
500 billetter bliver solgt,
så hallen blir fyldt op👍
Se programmet her, i Salling avis, i butikken
og det kommer også i din postkasse i løbet af weekenden😊
Del gerne opslaget,
så vi får spredt budskabet👍
Håber vi ses😊
Hilsen
DagliBrugsen i Breum👍
❌❌❌ fællesspisning/grillaften ❌❌❌
👍👍👍I Sundsørehallen i Breum👍👍👍
Støt lokalt, bak op, det gør vi,
og køb spisebilletter til vores Grill aften😊
Vi gentager succesen og håber alle
500 billetter bliver solgt,
så hallen blir fyldt op👍
Se programmet her, i Salling avis, i butikken
og det kommer også i din postkasse i løbet af weekenden😊
Del gerne opslaget,
så vi får spredt budskabet👍
Håber vi ses😊
Hilsen
DagliBrugsen i Breum👍
Susanne passer telefonen her de første dage i uge 38, og da hun er på arbejde på skolen indtil kl 16, er det ikke sikkert, hun kan besvare opkald eller beskeder ila dagen. Så hav tålmodighed, hvis dit opkald eller sms ikke lige besvares med det samme!
Jeg er retur torsdag igen efter en kort ✈️ til 🌞 ! 😁
Mange hilsner fra Birgitte
Jeg er retur torsdag igen efter en kort ✈️ til 🌞 ! 😁
Mange hilsner fra Birgitte
Halløj derude !
Lige en update vedr hallen 🙃
Vores vandskade-situation er forbedret - så om ca 2 uger forventer vi at være 100% kørende igen 👏
Jeg selv gennemgik en standardoperation af ren forebyggende karakter fredag formiddag i Viborg. Desværre måtte jeg re-opereres natten til søndag, så jeg er ikke 100% kørende😒🤒
Dette betyder, at jeg vil være i hallen denne uge i det omfang, kroppen tillader det - bookede arrangementer i mødelokalet klares selvfølgelig !
Cafeteriet vil også være åbent, men måske ikke så længe om aftenen….
Til info: Tirsdag i næste uge - d. 21/9 - er cafeteriet lukket.
I har jo nok set, at vi har været så utroligt heldige at få Susanne Kirkegaard tilknyttet nogle timer hver uge - hun er rimeligt optaget de kommende uger, men herefter vil I også se hende noget mere i hallen 💪💪👍👍
Mange hilsner
Birgitte
Lige en update vedr hallen 🙃
Vores vandskade-situation er forbedret - så om ca 2 uger forventer vi at være 100% kørende igen 👏
Jeg selv gennemgik en standardoperation af ren forebyggende karakter fredag formiddag i Viborg. Desværre måtte jeg re-opereres natten til søndag, så jeg er ikke 100% kørende😒🤒
Dette betyder, at jeg vil være i hallen denne uge i det omfang, kroppen tillader det - bookede arrangementer i mødelokalet klares selvfølgelig !
Cafeteriet vil også være åbent, men måske ikke så længe om aftenen….
Til info: Tirsdag i næste uge - d. 21/9 - er cafeteriet lukket.
I har jo nok set, at vi har været så utroligt heldige at få Susanne Kirkegaard tilknyttet nogle timer hver uge - hun er rimeligt optaget de kommende uger, men herefter vil I også se hende noget mere i hallen 💪💪👍👍
Mange hilsner
Birgitte
Ugens menü udsat !
Jeg havde varslet, at vi fra den kommende uge ville tilbyde varm mad i hallens cafeteria igen.
Det må desværre udsættes nogen tid, da vi har haft vandskade 😔 - og venter på, at køkkenet bliver brugbart igen. Forhåbentlig ila 1 til 2 uger 😀. 12 cbm uønsket vand er altså meget vand 😱
Opdatering følger snarest !!
Kioskdelen i cafeteriet har selvfølgelig åbent som normalt ….
Jeg havde varslet, at vi fra den kommende uge ville tilbyde varm mad i hallens cafeteria igen.
Det må desværre udsættes nogen tid, da vi har haft vandskade 😔 - og venter på, at køkkenet bliver brugbart igen. Forhåbentlig ila 1 til 2 uger 😀. 12 cbm uønsket vand er altså meget vand 😱
Opdatering følger snarest !!
Kioskdelen i cafeteriet har selvfølgelig åbent som normalt ….
Mulige Seniorboliger i Breum?
Torsdag den 26. august var der inviteret til informationsmøde i Sundsøre Hallen i Breum. Oplægget var om der var interesse/mulighed for at etablere seniorboliger i Breum?
Man må sige at interessen fra borgernes side var overvældende, da deltager antallet var på 58 borgere, hvor arrangørerne havde håbet og troet på ca. 30, så det må siges at være en succes lyder det begejstret fra arrangørerne.
Aftenen startede med at Rudi Madsen der er formand for et bofællesskab på Fyn, indledte med at fortælle om de mange former for bofællesskaber der findes rundt omkring i landet, han gav et indblik i hvad et evt. bofællesskab kan og hvad det giver.
Der er jo alt lige fra typer af bofællesskaber hvor man bare gerne vil bo i et område med ligesindede, til områder med bofællesskaber hvor man har mange ting man gerne vil gøre i fællesskab, og ikke mindst alle former for bofællesskaber giver også en vis form for tryghed, fortalte Rudi Madsen + meget mere.
Efter pausen var det Gert Holm adm. direktør hos boligforeningen AAB i Skive. Gert fortalte noget omkring økonomi, bl.a. hvordan man kunne finansiere sådan et byggeri.
Der var selvfølgelig forskel på om det er en privat investor, eller det var et alment boligbyggeri. Der blev fortalt hvordan AAB`s måde er at finansiere et sådant byggeri. Der var selvfølgelig nogle regler for det, og der er nogle præmisser man skal overholde i forhold til lovgivningen omkring sådan et byggeri.
Mødet sluttede af med at arrangørerne bad borgerne om at melde sig til en arbejdsgruppe, der kan arbejde videre med planerne om at få etableret nogle seniorboliger i Breum.
Man ville gerne have 6 - 7 borgere i gruppen, og på selve aftenen meldte 5 personer sig, så skulle der være 1 eller 2 mere der her efterfølgende tænker at det kunne de da egentlig godt tænke sig, så har de muligheden frem til 1. oktober, og det er arrangørerne ikke i tvivl om der er.
Venlig hilsen
Arrangørerne
Torsdag den 26. august var der inviteret til informationsmøde i Sundsøre Hallen i Breum. Oplægget var om der var interesse/mulighed for at etablere seniorboliger i Breum?
Man må sige at interessen fra borgernes side var overvældende, da deltager antallet var på 58 borgere, hvor arrangørerne havde håbet og troet på ca. 30, så det må siges at være en succes lyder det begejstret fra arrangørerne.
Aftenen startede med at Rudi Madsen der er formand for et bofællesskab på Fyn, indledte med at fortælle om de mange former for bofællesskaber der findes rundt omkring i landet, han gav et indblik i hvad et evt. bofællesskab kan og hvad det giver.
Der er jo alt lige fra typer af bofællesskaber hvor man bare gerne vil bo i et område med ligesindede, til områder med bofællesskaber hvor man har mange ting man gerne vil gøre i fællesskab, og ikke mindst alle former for bofællesskaber giver også en vis form for tryghed, fortalte Rudi Madsen + meget mere.
Efter pausen var det Gert Holm adm. direktør hos boligforeningen AAB i Skive. Gert fortalte noget omkring økonomi, bl.a. hvordan man kunne finansiere sådan et byggeri.
Der var selvfølgelig forskel på om det er en privat investor, eller det var et alment boligbyggeri. Der blev fortalt hvordan AAB`s måde er at finansiere et sådant byggeri. Der var selvfølgelig nogle regler for det, og der er nogle præmisser man skal overholde i forhold til lovgivningen omkring sådan et byggeri.
Mødet sluttede af med at arrangørerne bad borgerne om at melde sig til en arbejdsgruppe, der kan arbejde videre med planerne om at få etableret nogle seniorboliger i Breum.
Man ville gerne have 6 - 7 borgere i gruppen, og på selve aftenen meldte 5 personer sig, så skulle der være 1 eller 2 mere der her efterfølgende tænker at det kunne de da egentlig godt tænke sig, så har de muligheden frem til 1. oktober, og det er arrangørerne ikke i tvivl om der er.
Venlig hilsen
Arrangørerne
Så fik vi fejret søde Sarah 🌸🌸
Tusind tak for en dejlig dag til familien Lorentzen, som havde valgt at holde konfirmation hos os 🌷
Tusind tak for en dejlig dag til familien Lorentzen, som havde valgt at holde konfirmation hos os 🌷
Torsdag den 2. september kl. 19.00 i Sundsøre Hallen prøver vi at starte Breum Strikkecafe op igen. Vi håber at se både gamle og nye ansigter. Det er vigtigt i møder op så vi kan se om der er opbakning til at køre videre. HUSK CORONAPAS. Prisen er stadig kr. 40,- incl. kaffe/the med brød.
Så er det lige op over…..
Hallens cafeteria åbner op for fuld udblæsning igen i uge 36😁😁
I den kommende uge er der nogle hold, der begynder med håndbold, og det vil være muligt at købe sodavand og slik, men ugens menü og øvrige lune retter bliver altså først tilbudt fra uge 36, når der er lidt flere i gang i hallen!
MEN - så håber vi også at se jer og også at modtage jeres madbestillinger 🥗🥘🥓
Hallens cafeteria åbner op for fuld udblæsning igen i uge 36😁😁
I den kommende uge er der nogle hold, der begynder med håndbold, og det vil være muligt at købe sodavand og slik, men ugens menü og øvrige lune retter bliver altså først tilbudt fra uge 36, når der er lidt flere i gang i hallen!
MEN - så håber vi også at se jer og også at modtage jeres madbestillinger 🥗🥘🥓
Flaget har været synligt i flagstangen både fredag og lørdag.
Fredag begravelseskaffe med mange deltagere, som gennem årene har været særdeles skattede brugere af hallen ❤️- og lørdag guldbryllups-morgenkaffe.
Så der har været travlt !
Stort tillykke til Niels og Margrete Kristoffersen - som vi var rigtig glade for at få lov at være med til at fejre 🇩🇰
Dejligt, at I og jeres søde piger valgte at holde arrangementet hos os 👏
Fredag begravelseskaffe med mange deltagere, som gennem årene har været særdeles skattede brugere af hallen ❤️- og lørdag guldbryllups-morgenkaffe.
Så der har været travlt !
Stort tillykke til Niels og Margrete Kristoffersen - som vi var rigtig glade for at få lov at være med til at fejre 🇩🇰
Dejligt, at I og jeres søde piger valgte at holde arrangementet hos os 👏
Billeder fra Sundsøre Hallens opslag
Maskinerne kører på højtryk, og det bliver SÅ flot ! Slibestøvet samles i sække monteret på maskinen, så vi undgår en masse støv på gulvet (og ud over det hele 😱), og sækkene ryger direkte ud i containeren 👍💪
Herefter står den på oliering, lakering og opstregning 👏😁
Herefter står den på oliering, lakering og opstregning 👏😁
Halgulvet bliver renoveret denne og næste uge, så hallen er ikke anvendelig desværre 😞
Men.... så skulle det gerne være en positiv oplevelse at betræde det fine gulv, når den indendørs idræt starter op efter ferien 😀🌞
Men.... så skulle det gerne være en positiv oplevelse at betræde det fine gulv, når den indendørs idræt starter op efter ferien 😀🌞
Ved fælles hjælp er hallen blevet rød og hvid 🇩🇰🇩🇰
Kom så Danmark 💪🤞⚽️⚽️
Kom så Danmark 💪🤞⚽️⚽️
Vi starter udendørs bueskydning op i august.
Der er intet kontingent denne sommer da dette er en test.
Der vil sat bane op bag ved hallen hver onsdag fra Kl. 15.00
Vis det regner bliver skydningen flyttet til torsdag eller fredag.
Alle er velkommen til at komme og prøve.
Med venlig hilsen ØIF
Ved spørgsmål kontakt
Paw Gram-Hanssen 2757 6691
Phillip Berner 27284791
Der er intet kontingent denne sommer da dette er en test.
Der vil sat bane op bag ved hallen hver onsdag fra Kl. 15.00
Vis det regner bliver skydningen flyttet til torsdag eller fredag.
Alle er velkommen til at komme og prøve.
Med venlig hilsen ØIF
Ved spørgsmål kontakt
Paw Gram-Hanssen 2757 6691
Phillip Berner 27284791
Nu er sommeren over os - og jeg tillader mig at holde lidt ferie 🌞🌞og overgiver hallen til håndværkerne.
Det betyder, at jeg ikke er at træffe i hallen igen før slut uge 32 (med lidt “indhop” ind imellem) men jeg har telefonen på mig, hvis der er et eller andet, som ikke kan vente indtil da 😎.
Jeg træffes helst onsdage i min sommerferie, men er der noget, som haster, så giv et kald uanset !
Tak til bestyrelsen, Karsten Færk, Ivan Thomsen, Hanne Brogaard, Sebastian Kirkegaard Miltersen og Svend Eriks Gardiner for hjælp og “sponsorat” i forbindelse med vores arbejdsweekend 💪
Skulle nogen føle for lugearbejde, så er der nok at gå igang med foran og bag hallen 🥀🌵
Der er grøde i skidtet 😱😂
Rigtig god sommer - vi ses !🤾🏆🧘🏻♂️🎾⚽️🏸
Birgitte
Det betyder, at jeg ikke er at træffe i hallen igen før slut uge 32 (med lidt “indhop” ind imellem) men jeg har telefonen på mig, hvis der er et eller andet, som ikke kan vente indtil da 😎.
Jeg træffes helst onsdage i min sommerferie, men er der noget, som haster, så giv et kald uanset !
Tak til bestyrelsen, Karsten Færk, Ivan Thomsen, Hanne Brogaard, Sebastian Kirkegaard Miltersen og Svend Eriks Gardiner for hjælp og “sponsorat” i forbindelse med vores arbejdsweekend 💪
Skulle nogen føle for lugearbejde, så er der nok at gå igang med foran og bag hallen 🥀🌵
Der er grøde i skidtet 😱😂
Rigtig god sommer - vi ses !🤾🏆🧘🏻♂️🎾⚽️🏸
Birgitte
Kors, hvor der arbejdes💪👏
Både hal, omklædning, syværksted - you name it !!
Skulle du have fået lyst og tid, så er vi her igen i morgen med projektblokken fuld !
Det bliver SÅ godt 👍😊
Både hal, omklædning, syværksted - you name it !!
Skulle du have fået lyst og tid, så er vi her igen i morgen med projektblokken fuld !
Det bliver SÅ godt 👍😊